دانلود سریال  The Walking Dead Daryl Dixon

دانلود سریال The Walking Dead Daryl Dixon (2023–)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

سفر داریل در یک فرانسه شکسته اما انعطاف پذیر در حالی که او امیدوار است راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

مردگان متحرک: دریل دیکسون (به انگلیسی: The Walking Dead: Daryl Dixon) مجموعه تلویزیونی آمریکایی پسا آخرالزمانی است که توسط دیوید زیبل برای ای‌ام‌سی ساخته شده و داستان دریل دیکسون، شخصیت مردگان متحرک را دنبال می‌کند. این مجموعه پنجمین اسپین‌آف و ششمین مجموعه تلویزیونی از فرنچایز مردگان متحرک می‌باشد که تداوم آن را با سری‌های دیگر به اشتراک می‌گذارد و پس از پایان سریال تلویزیونی اصلی مردگان متحرک اتفاق می‌افتد.

نورمن ریدس در نقش دریل دیکسون از مجموعه تلویزیونی اصلی، در کنار کلمانس پوئزی و آدام ناگایتیس نقش بازیگران اصلی را ایفا می‌کنند. ساخت این سریال از سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد. در ابتدا قرار بود شخصیت کارول در سریال حضور داشته باشد، اما به دلیل مسائل تدارکاتی مربوط به ملیسا مک‌براید، از این سریال کنار گذاشته شد، بنابراین تمرکز سریال به دریل معطوف شد. با این حال، در ژوئن ۲۰۲۳ گزارش شد که مک‌براید در سریال به عنوان شخصیت کارول ایفای نقش می‌کند. عنوان سریال در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام شد. فیلم‌برداری سریال در پاریس انجام شد.

مردگان متحرک: دریل دیکسون برای نخستین بار در ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۲۳ نمایش داده شد و شامل شش قسمت خواهد بود. در ژانویه ۲۰۲۳، قبل از انتشار فصل اول، اعلام شد که سریال برای فصل دوم تمدید شده است و پخش خواهد شد

داستان
دریل در پاریس (منشا ویروس زامبی[۲]) به ساحل می‌رسد و تلاش می‌کند تا چگونگی و دلیل رسیدن به آنجا را متوجه شود. این سریال سفر او را در یک فرانسه شکسته اما انعطاف پذیر دنبال می‌کند، زیرا او امیدوار است راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند. با این حال، همانطور که او سفر می‌کند، اتفاقاتی در مسیر برای دریل به‌وجود می‌آید و برنامه او را پیچیده می‌کند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: David Zabel

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟