دانلود فیلم سام و نرگس – Sam and Nargess

دانلود فیلم سام و نرگس – Sam and Nargess (2000 - 1379)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

سام و عبد و امید سه دوست صمیمی هستند. سام عاشق خواهر عبد نرگس می شود. بعد معلوم شد که امید هم عاشق اوست. امید که حسود است می رود از سام و نرگس به عبد بگو. عبد که عصبانی است می رود...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

سام و نرگس محصول سال ۱۳۷۹ کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه ایرج قادری، فیلم سام و نرگس سی و ششمین تجربه کارگردانی ایرج قادری بود که در شهریور ماه سال ۱۳۷۹ در سینماهای سراسر کشور نیز به اکران گسترده رسید. در این فیلم محمدرضا گلزار نیز اولین تجربه کارگردانی خود را پشت سر می گذاشت و توانست با فیلم سام و نرگس محبوبیت بسیاری را نیز به دست آورد.در مقابل گلزار هنرپیشگان دیگری همچون نوشین حسین‌خانی، محمود کاکاوند، اسماعیل شنگله، اکرم محمدی، پوراندخت مهیمن، لیدا جوادی، امید امیدفرد، هادی مهدی‌کیا، محمد حق‌دل، توحید اصلان‌زاده، بیتا توکلی در این فیلم به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

فیلم سینمایی سام و نرگس شاید در سینما فروش قابل توجه ای را در زمان خود نیز به دست نیاورد اما در شبکه خانگی نیز توانست با فروش DVD و CD محبوبیت بیشماری را نیز در نزد تماشاگران به دست آورد و برای مدت ها فیلم سام و نرگس یکی از محبوب ترین فیلم های عاشقانه دهه ۸۰ نیز در ایران به شمار می رفت.

  • زبان: فارسی
  • نویسنده: Iraj Ghaderi

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟