روز گذشته قسمت نهم فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen پخش شد و در آن شاهد اتفاقات مهم زیادی بودیم و بسیاری از طرفداران این انیمه بی‌صبرانه منتظر ادامه خط داستانی حادثه شیبویا و سرنوشت گوجو ساتورو هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار قسمت جدید بخش داستانی Shibuya Incident فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن حالا وارد صفحه اول یک روزنامه محلی شده است. سازندگان انیمه جوجوتسو کایسن با همکاری یک روزنامه محلی ژاپنی تعداد محدودی روزنامه را چاپ و منتشر کرده‌اند که در آن به حادثه شیبویا می‌پردازد.

این روزنامه در شیبویا توکیو منتشر می‌شود و از امروز تا یکشنبه هفته آینده توزیع می‌شود. طرفداران موفق شده‌اند تصویری از این روزنامه محدود را منتشر کنند که گفته می‌شود برخی نسخه‌های خود را به قیمت ۹۰۰ ین ژاپن در بازارهای آنلاین به فروش می‌رسانند. در تصویر منتشر شده می‌توانید شاهد گوجو ساتورو باشید که در پایان قسمت نهم فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen گرفتار شد و حالا این تصویر روی این روزنامه قرار گرفته که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است:

بخش داستانی Shibuya Incident فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen قرار است دارای ۱۸ قسمت باشد که قسمت پنجم این خط داستانی و دهم فصل دوم پنج‌شنبه هفته آینده، ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) پخش خواهد شد. پیش از این شاهد پخش بخش اول فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن بودیم که براساس آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death بود و دارای ۵ قسمت بوده است که درواقع اتفاقات آن پیش از انیمه جوجوتسو کایسن ۰ روایت می‌شد.

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen در بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پخش شدند و در ادامه شاهد پخش انیمه Jujutsu Kaisen 0 که یک فیلم پیش درآمد از داستان این انیمه است، بودیم. شوتا گوشوزونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen را بر عهده داشته‌اند. انیمه جوجوتسو کایسن اقتباسی از یک مانگا به همین نام اثر گِگه آکوتامی است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟